Jamaica ? No man !

Plajă cu nisip alb, soare şi muzică reggae, Bob Marley şi rastafaris, să stau lungită in hamac, să-mi beau coctailul cu rom si să privesc ore in şir flori fantastice si fluturi coloraţi si colibri… asa imi imaginam eu Jamaica …o oaza de relaxare…

Din aeroportul Montego Bay pină la Negril – Plaja cea mai cunoscută pe Insula Jamaica – am făcut circa 2 ore cu taxiul peste dealuri impodobite cu plantaje de cafea „Blue Mountain“ – una dintre cele mai gustoase din lume – şi am ajuns intr-un târziu aproape de apusul soarelui. Hotelul, mai bine spus cabana la care ne-am cazat se numeste “Whistling bird – Pasărea suierătoare” (traducerea este perfecta!!! ) şi este direct pe o plajă fantastică cu nisip fin si alb. Aer conditionat nu avem, un ventilator deasupra patului se roteşte monoton mişcând aerul acesta moale şi fierbinte.

Aici este paradisul mă gândesc, totul pare atât de perfect până şi apusul soarelui este ameţitor si supranatural. Stăm pe plajă fascinaţi de aceasta culisă de film şi nu ne dorim nici mai mult nici mai puţin decât de a rămâne pentru totdeauna aici, pe tărâmurile acestea fermecătoare.

Soarele işi aruncă ultimele raze călduţe spre noi şi apoi dispare intr-o mare verde, albastră, lila, indigo… si dintr-o dată acest paradis se transforma intr-o monstruozitate gălăgioasă. Toate animalele junglei, păsările, amfibiile, insectele incep să răcnească din toate puterile, transformând acest paradis intr-un iad de nesuportat.

A doua zi ne-am trezit cu dureri de cap si cu picioarele umflate – pentru prima oara fusesem muscată de pureci de nisip. Pană acum nici nu stiusem că există asa ceva. Purecii de nisip sunt albi si atat de mici incat cu ochiul liber nici nu ii poti zării – dar se apre ca noi am facut o reactie alergică la aceste muscăturii si picioarele noastre arată de parca am fi primit peste noapte “elefantiazis”…din aceasta clipă sa dus si plăcerea de a mă plimba descultă pe malul marii prin nisip! De stat lungită la soare nu-mi mai arde…si pe deasupra apar la orizont mult indrăgitii “beach boys”

Cine cunoaste hărtuiala de pe strandurile arabe (ori că este in Egipt, Tunisia sau Maroco) poate intelege pe putin cât de neplăcut poate fi când stai linistit pe plajă si din cinci in cinci minute cineva te deranjeaza pentru a-ti vinde ceva. Numai ca aici nu primesti ca ofertă suveniruri facute din lemn sau piatră, fuste pictate din taftă si zorzoane…nu! aici ti se oferă droguri in ziua mare.

La inceput credeam ca fac glume când am auzit că strigau in gura mare pe plaja – ganja, mushrooms, frogs …tot ce-ti doresti!

Seara ieseam la discotecile open air – ce se tineau direct pe plajă cu muzica reggae (ador această muzică) – doar că si aici nu puteam sa rămân nici câteva momente singură că deja apăreau băietii de peste zi si se ofereau…pe ei insisi (Jamaica fiind cunoscută intre timp ca fiind locul unde bărbatii oferă servicii erotice! )

Si după câteva nopti nedormite, cu ochii umflati si capurile pline de iuresul ingrozitor al noptii, cu pielea scărpinată până la sânge – nu mai mi-ar fi trebuit mult până sa ling o broască râioasă pentru a suporta mai usor mancărimea ce mă inebunea – hărtuiti de beach boys care daca ii refuzai deveneau extrem de agresivi, nu ne dorim nici mai mult nici mai putin decât de a părăsii cât mai curând această insulă blestemată…

Ti-a plăcut ? Distribuie si prietenilor tăi ...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on Pinterest